Hop til hovedindholdet

3650 Ølstykke

ØCK inviterer til foredrag med Frank Høj

Arrangementsbeskrivelse

Er du cykelentusiast og kunne du tænke at høre anekdoter helt inde fra midten af det professionelle cykelfelt, så kom og vær med når tidligere professionelle cykelrytter Frank Høj fortæller om livet på de toppede brosten, og om den vej der bragte ham dertil.

Frank Høj er 46 år, og har kørt 16 år som professionel cykelrytter, bl.a. på US. Postal, Francaise des Jeux og Saxo Bank, hvor han har deltaget i de store cykelløb vi kender fra tv, bla. 10 x Gran Tours og 2 x OL.

Som cykelrytter er Frank bedst kendt som klassikerrytter, hvor passionen særligt var rettet mod forårets brostensløb, Flandern Rundt og Paris – Roubaix.

Udover en underholdende aften, støtter du Hjerteforeningen ved din deltagelse, da overskuddet går ubeskåret til børnehjertefonden via hjertetouren 2019 d. der køres d. 22-23 juni på flyvestation Værløse.

Arrangementet koster 65,- heri er inkluderet kaffe og kage. Øl og vand kan købes.

Vi glæder os til at dig på Græstedgård i salen, d. 24. april 2019 kl. 19:00

Find vej til arrangementet